Nasza oferta

Logowanie

Gościmy

Statystyka

ASB Drukuj

ASB to:

  • Optymalne przełączanie biegów.
  • Modulacja pracy sprzęgieł.
  • Kontrola parametrów pracy.
  • Monitoring.
  • Minimalna ilość pozycji zadajnika rodzaju pracy.
  • Maksymalizacja wydajności pracy.
  • Oszczędność paliwa.
  • Podwyższenie żywotności napędu.
  • Komfort pracy kierowcy-operatora.
  • Łagodne przejścia przez stany nieustalone.

 

 

 

Układ oparty na bazie techniki mikroprocesorowej spełnia funkcję automatycznego sterowania napędem jazdy maszyny roboczej, w skład którego wchodzą zespoły:
przekładnia hydrokinetyczna (PH) ze sprzęgłem blokady, skrzynia biegów ze sprzęgłami załączanymi hydraulicznie (SB) w oparciu o zbierane sygnały od kierowcy, silnika, PH i SB.

Układ ASB pozwala na optymalizację pracy układu napędowego z punktu widzenia sprawności (zużycie paliwa) bądź uzyskania maksymalnych osiągów roboczych (przyspieszenia) maszyny oraz monitorowanie stanów pracy poszczególnych zespołów.

Układ ASB zastosowano w żurawiach drogowo-terenwych DUT-0300 i DUT-0502 produkcji KUM Łabędy.
Przeprowadzono z pozytywnym wynikiem badania funkcjonalne ASB-0003 na maszynach:
- ładowarka kołowa Ł-35 produkcji HSW Stalowa Wola,
- autobus szynowy SA-121 produkcji ZNTK Poznań.

Aplikację i dostosowanie urządzenia do różnych zastosowań wykonuje PIMB Kobyłka. 

Zmieniony ( 24.09.2007. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »